Du er her: GenereltNyhedsarkivStauning Airshow 10. august kl. 13-17

Stauning Airshow 10. august kl. 13-17

annonce airshow2013-0

I dagene den 9. - 11. august afvikler KZ & Veteranfly Klubben det 46. Internationale KZ Rally for klubbens mange danske og udenlandske medlemmer.

Som noget nyt vil KZ & Veteranfly Klubben, i samarbejde med Danmarks Flymuseum og Ringkøbing Fjord Jazz Festival, være værter ved et storstilet airshow lørdag den 10. august, med et spændende program for hele familien.

På jorden vil der være en lejr med telte, fly og veteranbiler samt effekter fra WWII, ligesom der vil være messestande med flyrelaterede tilbud og workshops, hvor man kan lære lidt om, hvordan man bygger et fly.

Billetten til Stauning Airshow giver også fri adgang til Danmarks Flymuseum og adgang til jazzfestivalen til reduceret pris.

Du kan holde dig opdateret på stauning-airshow.dk og følge programmet efterhånden som det udvikler sig.

Vel mødt til en spændende weekend på Stauning Lufthavn!