Du er her: GenereltNyhedsarkivStauning Airshow 9. august kl. 13-17

Stauning Airshow 9. august kl. 13-17

Annonce airshow 2014-0I dagene den 8. - 10. august afvikler KZ & Veteranfly Klubben det 47. Internationale KZ Rally for klubbens mange danske og udenlandske medlemmer.

Lørdag den 9. august kl. 13-17 vil KZ & Veteranfly Klubben i et samarbejde med Danmarks Flymuseum og Ringkøbing Fjord Jazz Festival afvikle et storstilet Airshow.

Det bliver et spændende program for hele familien, med mange aktiviteter på jorden og i luften. I år bliver der mulighed for at se en Spitfire. Det legendariske jagerfly fra 2. verdenskrig deltager i flyveopvisningen.

Billetten til Stauning Airshow giver også fri adgang til Danmarks Flymuseum og adgang til jazzfestivalen til reduceret pris.

Du kan holde dig opdateret på stauning-airshow.dk og følge programmet, efterhånden som det udvikler sig.

Vel mødt til en spændende weekend på Stauning Lufthavn!